Specialista Help-Desk / Správce aplikace

Hledáme nového kolegu pro náš Help-desk. Jsi týmový hráč a máš dobré komunikační dovednosti?

Pojď to zkusit k nám!

Staň se součástí zkušeného týmu, který poskytuje IT podporu několika společnostem z oblasti železniční dopravy ve Skupině ČD. Tvoji noví kolegové jsou připraveni Ti pomoci nejen v prvních dnech v orientaci ve společnosti, ale také s Tebou budou sdílet své znalosti a zkušenosti.

    Co budeš mít na starosti?

  • Podpora uživatelů provozovaných aplikací
  • Zodpovědnost za řešení, evidenci a řízení IT incidentů a požadavků v rámci SD nástroje
  • Řešení uživatelských problémů
  • Spolupráce s administrátory a kolegy při řešení problémů

    Co od tebe požadujeme?

  • Dokončené SŠ vzdělání
  • Znalost práce na PC (MS Windows, MS Office) – pokročilý uživatel
  • Časovou flexibilitu
  • Orientace v oblasti IT
  • Schopnost pracovat v týmu, spolehlivost a pečlivost
  • Psychickou odolnost, schopnost odolávat stresovým situacím
  • Ochotu prohlubovat své znalosti v oboru a učit se
  • Velmi dobré komunikační dovednosti
  • Ochotu pracovat v nepřetržitém provozu (12h směny denní, noční)

    Co oceníme, když budeš znát navíc?

  • Problematiku nákladní dopravy
  • Budeš mít zkušenosti z oblasti helpdesku nebo zákaznického centra

    Co Ti můžeme nabídnout?

  • Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Zázemí stabilní společnosti
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na penzijní a životní připojištění
  • Přátelský pracovní kolektiv
  • Služební telefon včetně tarifu a notebook
  • Pozici vhodnou i pro absolventy

Nástup: dohodou

Místo výkonu práce: Pardubice


Benefitní program

zkrácená týdenní pracovní doba v rozsahu 37,5 hodiny
5 týdnů dovolené
stravenky formou Sodexo karty
příspěvek na pojištění
mobilní telefon
příspěvek na jazykové kurzy
příspěvek na dovolenou
příspěvek na dětské tábory